Onderscheidende aanpak met optimale service

Een nieuwe cliënt (het oppasadres) wordt vooraf door Home Care bezocht. Tijdens dit oriënterend bezoek krijgen we een goed beeld van de wensen en verwachtingen van de opdrachtgever en zien we het huis, de tuin en de dieren. Aan de hand hiervan kunnen we vervolgens het best inschatten wie wij als passend echtpaar of persoon moeten voorstellen.

Mensen die zich aanmelden als huisoppas moeten een uitgebreid aanmeldformulier invullen.
Als belangrijk onderdeel van de selectieprocedure van Home Care worden alle kandidaten thuis bezocht voor een persoonlijk onderhoud, waarbij we een goed beeld van de persoon krijgen.

Home Care kent alle homesitters persoonlijk, we onderhouden nauw contact met hen. Elke oppasperiode wordt met hen en met de opdrachtgever geëvalueerd. De ervaring leert dat de opdrachtgevers steeds weer dezelfde mensen terug vragen.

  • Home Care garandeert en regelt vervanging nog dezelfde dag, in geval van ziekte of andere overmacht van de huisoppasser. Uw dieren zijn dus nooit een dag alleen!
  • Home Care regelt de verzekering in geval van schade als gevolg van het oppassen.
  • Home Care selecteert voor verschillende situaties een passende huisoppasser op basis van hun ervaring (met dieren) en hun voorkeur.
  • Gedurende de oppasperiode houdt Home Care contact met de oppasser.
  • Home Care hanteert strenge regels met betrekking tot aan- en afwezigheid, het niet ontvangen van bezoek en het respecteren van de privacy van de cliënt.
  • Bij Home Care is er sprake van teamwork; Home Care blijft medeverantwoordelijk voor een goede uitvoering van de opdracht.

Huisoppas HomeCare

Op zoek naar een huisoppasser neem contact met ons op.

HOME CARE HUISOPPAS AL 37 JAAR THUIS IN OPPAS VOOR UW HUIS EN HUISDIEREN 

Hans Verhallen | Home Care Huisoppas | Kattenbosch 73 | 5243 SH Rosmalen | tel. 073-5214362 | Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.